Selma Gürel

Selma Gürel
@Hasretlim
...Fakat şuna inan: Aradan yirmi sene geçti ben bu kadını sevdiğim kadar kimseyi sevmedim.
Sayfa 178 - Ötüken·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herr şey çok güzel gidiyor,dersiniz hayatınız darma duman olur ama her şey çok kötü, dediğinizde hiçbir şey düzelmez daha da kötü olur. Sonuç olarak hayat çok tuhaf!!
Her şey bitmiş gibi görünüyordu ama bitmeyen bir şey vardı, silik sönük bir şey ama vardı...
Çiçero
"Bir yerde yaşam varsa orada umut vardır."
Bitecek olan bir hayat için bitmeyecek planlar yapmak çok saçma.