Selma Gürel

Selma Gürel
@Hasretlim
Benden bağımsız ilerleyen hislerimi zaptedemiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cesaret edemeyip yapamadığım her şeyden sonra ruhumun derinliklerinde bir yer ağrıyor bu pişmanlık mı bilmiyorum hislerim sanki denemeliydin diyor.
Özür dilerim... Ben sadece yüzüne bakıp konuşacak cesareti kendimde bulamadım, buna hazır değildim en kolay yolu seçtim gittim hayır kaçtım...
Bazen bazı şeyler olmaz, çaresizlik duyarsın, kalkman gerekir mücadele etmek zorundasındır ama öylece beklemekten başka hiçbir şey yapamazsın işte bu noktada, her şeyin bittiğini düşündüren bu noktada, tamda yeni bir şeyler başlar ve sen yaşamaya devam edersin.
İnsan kendisini başkaları için severse başkasını sevmiş olur; başkasını kendisi için severse kendisini sevmiş olur.
Sayfa 123·Kitabı okudu