Burkiğ

Burkiğ
@Hataylee
Gülmeyi başarabildigim her an kazanmaya çok yakınım :) Mahalle yanarken genellikle saçımı tararım Bir elimde cımbız diğer elimde ayna vardır :)
🥹🥹🥹

☆6̾2̾8̾4̾7̾4̾6̾6̾

@62847466m
·
Seni bir kere öpsem ikinin hatrı kalıyordu İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük
Sayfa 27·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Nerededir kim bilir Aşıktır Allah bilir...
Sabret yağmur yağsın giderim Ya da ayaklarım derman bulsun giderim Sabret içim düğümlü biraz Ağlamam dinsin giderim Gözyaşlariyla akıp gidiyor değerim
BELKİ YİNE GELİRİM Dudaklarımı kanatırcasına ısırıyorum günlerdir Her sözcük dilimin ucunda küfre dönüyor çünkü Bir gök gürlese bari diyorum, bir sağnak patlasa Bitse bu sessizlik, bu kirli yapışkanlık bitse Ama bir tufan az mı gelir yoksa yine de Yırtılan ve parçalanan bir şeyler olmalı mutlaka Hiç durmadan yırtılan ve parçalanan bir şeyler. Oysa ne kadar sakin bu sokaklar ve bu kent Ne kadar dingin görünüyor bana şimdi gökyüzü Gidenler nerde kaldılar, özledim gülüşlerini Bir kenti güzelleştiren yalnız onlardı sanki Onlardı çocuklara ve aşka ölesiye bağlanan Kadınları güzelleştiren herhalde onlardı "Tükürsem cinayet sayılır" diyordu birisi Tükürsek cinayet sayılıyor artık Ama nerede kaldılar, özledim gülüşlerini onların Uzun uzun bakıyorum kıvrılan sokaklara Tek yaprak bile kıpırdamıyor nedense Ve tek tek söndürüyor ışıklarını varoşlar Alnımı kırık bir cama yaslıyorum, kanıyor Kanımın pıhtılarında güllerin serinliği Ve fakat bir cellat gibi yetişiyor pusudaki Dilimin ucunda küfre dönüyor her sözcük Yaşamak neleri öğretiyor, düşünüyorum Okuduğum bütün kitaplar paramparça
Kardır yagan üstümüze geceden Yağmurlu karanlık bir geceden...
Reklam