Burkiğ

Burkiğ
@Hataylee
Gülmeyi başarabildigim her an kazanmaya çok yakınım :) Mahalle yanarken genellikle saçımı tararım Bir elimde cımbız diğer elimde ayna vardır :)
S 0 N - Şükürcü Kardeşlerime Gelsin :)
Haksızlığa başkaldırmayan kişi kendine karşı adaletsizdir.
Sayfa 286 - Az Kitap Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Burkiğ
Çok şükür 🤓
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Lütfen biraz saygı
Eğer bir iletinin "yorum" kısmını kapatmışsam bu yorum yapılmasını istemediğim içindir. Alıntıladığım iletiye illaki cevap vermek istiyorsunuzdur ancak "yorum kapalıysa" zorlamazsınız. Yani saygı duymalısınız diye düşünüyorum. Zira ben "saygı duyuyorum" ve haliyle bekliyorum. Herkes herkesle aynı düşünmek zorunda değil, herkes herkesin fikrini kabul etmek zorunda değil ama saygı duymalı... Burada hiçbir alıntıya ya da iletiye ya da incelemeye "bana belki ters gelse bile, aynı şekilde düşünmesem bile" sırf muhalefet olmak için yorum yazma gibi bir işe soyunmuyorum. Gördüğüm şeyi araştırmaya çalışır mıyım evet araştırırım, belki benim düşüncem yanlıştır ya da öğrendiğim şey ama tutup da kendi düşüncemi empoze etmek için kimsenin iletisinde ahkam kesmiyorum. Kimseyle hiçbir konuda polemiğe girmek istemiyorum isteseydim şayet ona göre davranırdım. Nezaketimi lütfen zayıflık olarak görmeyin, içimde o nezaketi yerle bir edecek bir canavar var...
1000Kitap
Burkiğ isimli okura yanıt verildi
Burkiğ
Özlem Koyun peki☺️
Lütfen biraz saygı
Eğer bir iletinin "yorum" kısmını kapatmışsam bu yorum yapılmasını istemediğim içindir. Alıntıladığım iletiye illaki cevap vermek istiyorsunuzdur ancak "yorum kapalıysa" zorlamazsınız. Yani saygı duymalısınız diye düşünüyorum. Zira ben "saygı duyuyorum" ve haliyle bekliyorum. Herkes herkesle aynı düşünmek zorunda değil, herkes herkesin fikrini kabul etmek zorunda değil ama saygı duymalı... Burada hiçbir alıntıya ya da iletiye ya da incelemeye "bana belki ters gelse bile, aynı şekilde düşünmesem bile" sırf muhalefet olmak için yorum yazma gibi bir işe soyunmuyorum. Gördüğüm şeyi araştırmaya çalışır mıyım evet araştırırım, belki benim düşüncem yanlıştır ya da öğrendiğim şey ama tutup da kendi düşüncemi empoze etmek için kimsenin iletisinde ahkam kesmiyorum. Kimseyle hiçbir konuda polemiğe girmek istemiyorum isteseydim şayet ona göre davranırdım. Nezaketimi lütfen zayıflık olarak görmeyin, içimde o nezaketi yerle bir edecek bir canavar var...
1000Kitap
Burkiğ
Keyfim ve kahyası böyle istedi yazsanız anlaşılır olurdu:)