Burkiğ

Burkiğ
@Hataylee
Gülmeyi başarabildigim her an kazanmaya çok yakınım :) Mahalle yanarken genellikle saçımı tararım Bir elimde cımbız diğer elimde ayna vardır :)
Okuma perilerim geldi şükür iki yıl sonra :) 35 kitap sipariş verdim
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
0.89 kez hepinize selam edirem... 0.89!!!!
Benim için yeni yılın bir yaş daha yaşlanma ve bir takvim değişmesi dışında bir önemi kıymeti yok. Önem veren herkesin yeni yılının mutluluklar getirmesini temenni ediyorum. Mutlu yıllar...
Muştan-Hatay a geldik yine peşimizi bırakmadın Kar :)
Kesinlikle

Rabia S

@Rabiasbnn
·
Mükemmellik yok. Sonsuz mutluluk yok. İyi ya da kötü yok. Doğru ya da yanlış yok. Yaşamak var sadece. Yaşamak… Hayatın hakkını vermek…
Alıntı