Bana Kalırsa Bana KAl

Bana Kalırsa Bana KAl
@Hateme
19.07.19 <3 S <3
30 kütüphaneci puanı (Geçen ay: 4)
533 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
Anlamasan da olur. Kimse anlamasa da olur. Gerçek hürriyet budur. Ben anlıyorum. Anlatamasam da olur. -Oğuz Atay
Reklam
'Garip değil mi? İnsan hep aşk acısı çekmekten yakınır aslında; Peki hiç mi aşk acısı çektiren yok aramızda Cengiz Aytmatov
1982
Bunalıyoruz çocuk, bunalıyoruz Biçim veremediğimiz şeylerin Biçimini alıyoruz. Şükrü Erbaş
"Duvarı yıkacak gücüm yoksa, onu yıkmak için kendimi paralayacak halim yok tabii ki, fakat önümde duvar var diye ona boyun eğecek de değilim."