Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kimya-yı Saadet okurken bende oluşan duygu, bir şey öğrenmekten çok bir şeyi hatırlamak gibi oldu. Sanki insanın zaten içinde bildiği ama üstü örtülmüş bazı hakikatler, yavaş yavaş açılıyormuş gibi. Kitap sert bir öğreti dili kullanmıyor; daha çok insanın kalbine dokunarak onu kendiyle yüzleştiriyor. En çok da insanın değerinin dışarıda değil, kalbinin Allah’la kurduğu bağda olduğunu vurgulaması etkileyici geliyor. Okuma bittikten sonra bile insanın içinde sakin ama derin bir düşünme hali kalıyor.