Şu bayramlar ve bu vesile ile biraraya gelince cıvıl cıvıl eden çocukların sesleri,koşuşturup durmaları..
Başımızı okşuyor,yaralanan kalbimizden öpüyor,elimizi hiç bırakmayacakmış gibi sımsıkı tutuyor,her kötülüğü iyiliğe çeviren bir sır fısıldıyor kulağımıza,tüm çirkinlikler kötülükler siliniyor ânsızın ve güzel olan ne varsa parıl parıl parıldıyor ve gönlümüze sürur iniyor,tüm mevcudat gülümsüyor gülümsüyor öyle güzel gülümsüyor ki dünyada ağlayan tek çocuk kalmıyor bir ânlığına sanki,büyük küçük yaşlı genç hiçbir çehreye üzüntü uğrayamıyor,..
Şifadır..