......Enerjim karanlık tarafı beslenmeye devam edeceğinden, beslediğimiz şeyler de hayatın kuralı gereği büyüdüğünden, muhtemelen yine karanlık deneyimlere doğru yol alırım...........Çünkü benim zihnimin içinde var olan sadece benim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çaresizliğin içerisinde, aslında hayatta hiçbir şeyin tam olarak kontrol edilemeyeceğinin anlaşılmasına dair, hayatın getirdiği derin bir bilgelik var.
Yaratılışın her parçasında, her şeyin hem aydınlık hem de karanlık yanları var. Belki de hem gündüzü hem geceyi yaşıyor olmamız da hayatın bu kuralının bir isareti.
Çünkü güven dediğimiz ve kabul ettiğimiz şeyler aslında çoğunluğun deneyimi. Ancak bu noktada gözden kaçırılan belki de şu: Bu normallik, 'aynı süreçten geçmeyi seçen' çoğunluğun deneyimi.