" Askerlerimiz ve halkımız birlikte düşmana karşı savaşmalı. Kendi çıkarları için ülkeye zarar vermemeli!"
"Öyleyse imparator hazretleri neden ilk kaçan oluyor?"
Okulları vardı ama eğitimleri yoktu. Siyasetçileri vardı ama siyasetleri yoktu. İnsanlar vardı ama insanlık yoktu. Yüzleri vardı ama utanmaları yoktu. Bu çok abartılı bir şaka gibiydi gerçekten.