"Neden bütün hikâyelerde kahramanlar yanlızdır bilir misin?" "Neden?" "Çünkü hayatın bütün yükünü yalnız kalma pahasına, yüksünmeden sırtlanıp ayakta kalabilenler kahraman olurlar. Birileri için değil, sadece hakikat için savaştıklarında eninde sonunda başarırlar."