pişmişbeyin

pişmişbeyin
@Haticebeyzaaa
Arzuyu rüya karşılar, açlığı rüya giderir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

pişmişbeyin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 25 Ekim 2025 00:52
·
2025 16. kitabı
Sabahattin Ali
8.4/10 · 31,6bin okunma
Ben şimdiye kadar her şeyden çok kitapları severdim.Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz.
“Allah niye bu kadar dert veriyor bana?”diyordu bir dost. Biraz konuştuk dert dediği şeyleri. “ İyi ama..”dedim, “bunların çoğunu sen yaratmışsın.”
Hikayelerimin seni bu kadar bana yakınlaştırabildiğini görünce onları daha çok sever oldum.