"Ama en iyi ben bilirim, çocukluktaki acılar unutulmaz. Bir sakatlık gibi taşır insan çocukluğunun acısını. Kolun yokmuş gibi, bacağın tekmiş gibi...
Zamanla o acıyla yaşamayı öğrenir,ama hiç unutmaz."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zaman herşeyin ilacıdır," diyen çok doğru söylemiş, diye düşündü pencereden bakarken. Unutulmak istenen her şeyin üzerine avuç avuç toprak atarak bir mevsim daha geçmişti işte.