"Zaman herşeyin ilacıdır," diyen çok doğru söylemiş, diye düşündü pencereden bakarken. Unutulmak istenen her şeyin üzerine avuç avuç toprak atarak bir mevsim daha geçmişti işte.
"Bir yarayı iyileştiren, herşeyden önce orada bir yara olduğunu kabullenmekti."Bir şeyim yok, iyiyim ben" dedikçe insan her şeyden önce tedaviyi reddediyordu."
"Hayat beni böyle köşeye sıkıştırmayı, gözümün içine baka baka çelme takmayı severdi. Hayatın unuttuğu bir şey varsa, o da bir yerden sonra daha fazla düşülmediğiydi."
"Yine de iki kişilik bir hikâyede üçüncü kişi olduğum için gurur duymuyorum kendimle. Bir başka kadının üzüntüsüne katkıda bulunmak, lanetlenmekle aynı şey benim için. Ama sen söz verdin bana....Ben de bıraktım, kurcalamadım, inandım sana."