Hatice

Her insanın içinde iyi ve kötü, yan yana durur. Hangisini beslersen o galip gelir.
Reklam
Demek ki bazı acıları ölüm bile unutturamıyor, bazı davranışlar ölümden sonra bile bağışlanmıyor.
Neredeyse ağlayacak hale geliyorum ama neyin ağlattığını bilmeden.
Şu küçücük dünyada herkes incitilmiş, isimsiz, herkes yanlış yerde. ~Fernando pessoa
İnsan iki hal üzeredir: sevinç ve keder. ister kederle, ister sevinçli ol, kederini ve sevincini öyle birine söyle ki, üzüldüğün zaman o da seninle birlikte üzülsün, sevindiğin zaman o da seninle birlikte sevinsin.