"Xururuca!"
"Ne var?"
"Ağlamak kötü bir şey mi?"
"Ağlamak hiç bir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?"
"Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
"Xururuca, bir şey yapacağız."
"Nasıl bir şey?"
"Birlikte biraz bekleyeceğiz."
"Kabul ama..."
"Neyi bekleyeceğiz zezé?"
"Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini."