📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Mutlu olmak için kimseye ihtiyacın yok , al çayını , kahveni , tak kulaklığını. Aç en sevdiğin müziği. Ve okumaya başla.. Memento vivere: Unutma yaşıyorsun...”
Burada sayısız insanla konuşma fırsatım oldu, lakin tanıştığım kişiler maviyi sevdiğimi bilmez.
Çok nadir kişiler bu tür sorulara önem verirler.
(Anlatmak istediğim; farkı anlıyor musunuz?)
"Bazılarının yüreğe iyi gelen bir yanı vardır, armağan gibiydiler…"
"Kelebeklerle tanışmak istiyorsam, bir iki tırtıla katlanmayı öğrenmek zorundayım."
(Küçük Prens)