📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ömründe tek bir şey üretmediğine öyle seviniyorum ki! Ne bir heykel yonttun ne bir resim çizdin ne de herhangi bir şey ortaya çıkardın, kendin dışında! Yaşam senin sanatın oldu. Sen kendi kendini besteledin. Yaşadığın günlerdir senin şiirlerin."
Bu kitaba bir yarışma vesilesiyle başlamıştım. Lise 3. Sınıfta ilk okuduğumda sıkılmıştım ama sonra yarışma için 3 kere okudum.Ve o kadar çok beğendim ki .... Hiç unutmam o yüzden bu kitabı.. E tabi karşılığında da ödülümü almıştım.Bana ilk ödülümü aldıran kitap