#iran'da yaşayan insanların çoğu vahşi, bizim anladığımız manada medeni ve şehirli değil.Sebepsiz yere birbirlerini vurup öldürüyorlar.Bir de gelip geçen tacirlere ve kervancılara düşmanlık besliyorlar.Eğer bağlı oldukları derebeylerden ve Moğol imparatorundan korkmasalar,yoldan geçen bütün kervanları yağmalarlar,bir tek kişi sağ bırakmazlar.