Esas sorunum hayattan korkmakmış. Ve biliyor musunuz ? Gayet haklıydı. Çünkü hayat korkulacak bir şey; korkutucu olmasının bir nedeni var ve o neden de şu: Hangi dalın gittiği yolu seçersek seçelim yine o çürümüş ağacız. Ben hayatta çok şey olmak istedim. İstemediğim şey yoktu. Ama hayatınız çürümüşse siz ne yaparsanız yapın yine çürümüş kalacak. Rutubet her şeyi bastan sona çürütür.