Mona

Bir seviye atlamak. Bir yaşam harcamaktır. Harcıyacaksın. Bir gün, tam anlatmaya. Başlayacaksın. Ben gözlerimi kapatacağım. Anlayacaksın... ( Seni yaşatacağım ama kimse görmeyecek.)
Reklam
Gitmeye karar verenin tarihi olmazmış. (Seninde ansızın gittiğin gibi)
Dünya kalıntısına hak edilmemiş hüzünlerimiz olucak mı bizimde...
Ne güzel demiş cemal Süreyya "Yolda yürürken aklına geleyim sızlasın için. Boğazın düğüm düğüm olsun, Ama ağlama ağlayacak kadar yansın için ."
Hayat o kadar kısa ki. Sevdiklerine sıkı sıkı sarıl. Seni üzenleri boşver gitsin. Sen o kadar değerlisin ki. Hiçbir şeye değmez...
Reklam