"Bir kırmızı aynı zamanda oldukça mütavazi de olabilir. Güçlü bir egoya sahip oldukları doğrudur, yine de statü ve prestije diğer renkler kadar önem vermezler. Bunun nedeni oldukça basittir aslında ; bir Kırmızı diğer insanların ne düşündüğünü umursamaz. Yaptığı herşeyi başka insanlar için değil, kendisi için yapar "
"Ne yaptığımızı görürüz ama yaptığımız şeyi neden yaptığımızı görmeyiz. Bu yüzden birbirimizi yaptığımızı gördüğümüz şeylere dayanarak değerlendirir ve takdir ederiz"
"Artık insanları sınıflandırmıyor, sırf benim gibi değil diye birini kolaylıkla yargılamıyordum. Yıllar içinde benden tamamen farklı olan insanlara karşı daha sabırlı ve duyarlı olmayı öğrendim. "