Seneler sürer her günüm
Yalnız gitmekten yorgunum
Zannetme ki sana dargınım
Ben gene sana vurgunum
Başkalarına gülsem de
Senden uzakta kalsam da
Sevmediğini bilsem de
Ben yine sana vurgunum.
Sabahattin Ali
Hazreti Mevlana demiş ki: 'Kalp deniz, dil kıyıdır. Denizde ne varsa kıyıya o vurur.' Ben de bu söze hep inanmışımdır. İnsanların dilleri kalplerini konuşur, akıllarını değil."
Zaman zaman gözlerim doluyor. Anlamadım sebebini, ya yaşadığım şeyler ağır geliyordur, yada yasayamadıklarım bilmiyorum. Uzaklaşmak istiyorum insanlardan. Çokça uzağa mesala kimsenin olmadığı. Bir yere Avazım çıktığı kadar bağırmak haykırmak istiyorum.Bazen diyorum hayatı anlamak mı yoksa insanları anlamak mı daha zor. Bulamıyorum. Uzunca susup içime atmak en iyisi bence, bırak onlar hala mutlu oldugum için güldügümü düsünsünler.. Gittikçe tükeniyorken..🕊️🕊️