Bir kez öldü mu annen, sende yaşamazsın ki artık.! Sana bi değer biçerler öksüz veyahut kimsesiz olur adın. Aa hayır öksüz diyemezler sana seni çok seviyoruz derler. Arkalarında sakladıkları tonlarca bıçakla... Ne sevdiğine bakmazlar mesela yatacak yeri var ya bununla yetinsin derler. Aslında annenle birlikte umutlarını,sevinçlerini,hayallerini, en çokta seni gömerler. Daha deniz görmemiş olan sana yüz derler...