Zeynep Vural

Zeynep Vural
@Hayat81
Selamün aleyküm kardeşlerim
Annem virüse yakalandı 3 haftadır virüs ciğerini sarmış durumda kanser, romatizma ve yaşlılığın verdiği rahatsızlıklar var şuan yoğun bakımda iki hafta oldu yanına geleli daha göremedim o kadar doktorlara yalvarmama rağmen almıyorlar içeri “sağlık bakanlığının kesin talimatı kimseyi içeri alamayız.” diyorlar. Elimden dua etmekten başka birşey gelmiyor tek başıma kendimi aciz hissediyorum belki aramızda temiz kalpli insanlar vardır sizden ricam çokça dua eder misiniz... Birde yasin topluyorum şifa niyetine okuyup bana hediye ederseniz sevinirim. Daha fazla kişinin iletiyi görüp yardımcı olması için paylaşırsanız sevinirim Rabbim dualarımızı kabul eylesin inşallah dua eder dua bekleriz..🤲🏻
Din
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bak, dedi. Pencere, "penc" ve "re" kelimelerinden oluşuyor. "Penc" şu tavladaki sayı, yani beş demek. "Re" ise yol demektir. Burayı, şu dört duvarı düşün. Hangi tarafa gitsen yol yok, kapalı. Pencere de bu dört duvarın arasından açılan beşinci yoldur, unutma."
Mekânın cennet olsun canım annem ಥ_ಥ
Anne doğum günüme 7 gün kaldı hem birde bugün dolunay vardı hergün sana çorba getiriyorduk içtin mi¿ Yada doktorlar biz üzülmeyelim diye alıp çöpe mi atıyorlardı aklımdan herşey geçiyor hem sen erken iyileş diye meyve suyu çıkardık dolaptan sana getirecektik sen niye gittin. 🥺 Anne diye seslenmeyi özledim hem senin bir oğlum askerde 5 aydır görmüyordun ben ise Kur'an kursundaydım 5 aydır seni göremedim geldim eve geldim 2 haftadır evdeydim hem senin gönlün hoş olsun diye askerdeki oğlunuda çağırdım herkes senin hastaneden çıkmanı bekliyordu sen ise gittin anne doktorlara yalvardım dedim gurbetteydim annemi hiç görmedim izin verince göreyim ama izin vermediler hergün geldim doktorlar bile bizden bıkmıştı ama yinede izin vermediler yanına gelseydim ilk ayaklarından öperdim imtihan dünyası Allah'tan geldik ve ona döndürüleceğiz ama anne arkandan çok ağladım sen gideli 15 saat oldu seni ilk morkta gördüğümde inanmadım yüzünü gördüm buz kesilmiştin ama başın bana dönüktü arkandan çok yaş döktüm gördün mü anne.. Sen güçlü bir kadındın.. Arkandan herkes beni aradı herkes senden razı geri gelir misin anne valla çok özledim küpen bende elbiselerini bana verdi doktor bağajda saklıyorum küpenden kolye yapacağım hem eve geldiğimden beridir kimliğini ve küpeni kalbimin orada olan cebime koydum benden uzak olma diye sana çok seslendim duydun mu bugün ne oldu biliyor musun benden senin kimliğini aldılar vermek istemedim ama aldılar kalbim burkuldu gözüm yaşardı gördün mü anne. Bugün bizim eve insanlar gelip gidiyordu bir anlam veremedim ben senin öldüğüne hâlâ inanamıyorum gitmedin demi gitmedin benden anne telefonun bende birisi seni aradı annen nerde dedi öldü dedim ağzımdan kaçtı darılma anne. Oralarda havalar nasıl mekânın cennet bahçesidir inşallah seni heo ziyarete geleceğim
1000Kitap