Ne desem bilemiyrum cidden, kitabi az once bitirdim ve hala etkisindeyim. O kadar guzel islenmis ki her olay, her karakter, duygular. Ask bile temiz.
Kitabin sonu hic beklemedigim bir sekilde bitti, tuhafti ama carpici ve guzeldi. Okuyun, okutturun derim.