Çok üzgün olduğum bir sabah ,İncil'i açtığımda şu sözlerle karşılaştım ,"seni asla, asla terk etmeyecek ve yüzüstü bırakmayacağım" Anında sözlerin benim için söylendiği geldi aklıma; yoksa Tanrı'nın ve insanoğlunun yüzüstü bıraktığı birisi olarak neden tam durumumun yasını tuttuğum bir anda karşıma çıkacaklardı ki ?