Bir insan ne denli üstün zekâlı ve bilgili olursa olsun,eğer duyarlılıktan yoksunsa;kafa açısından görkemli bir dev,duygu açısından zavallı bir cüceyse,ben neyleyim böyle bir adamın dostluğunu?
Beni asıl şaşırtanlar,çoğumuz gibi mutsuz evlilikler yapanlar değil,mutsuz bir evlilikten sonra,başka biriyle yeniden evlenenlerdir.
Sokrates”evlenin,evlenin”demiş.”İyi bir eş bulursanız mutlu olursunuz;bulamazsanız filozof olursunuz.”
Tüketim toplumunun kültürden yoksun bir ortamda egemenlik kurmasının doğal bir sonucu olan bayağılık,faşizm kadar çirkin,faşizm kadar tehlikeli benim gözümde.