📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ya Rakib!.. Ey isimleri arasında beni en çarpan ad olarak "Rakib" ismini gördüğüm Allah... Neyi karıştırsam, neyi eşelesem altından "Rakib" ismin çıkıyor. Elimizi yak- maması için gaflet maşasıyla tuttuğumuz her şeyin üstünde ve altında sen, dibine vardırmak istediğimiz her hasretin içinde ve dışında sen varsın!.. Bir ismin de "Karîb".. Yakın... Yakın olan Sensin!.. Herşey uzak, herşey uzak... Ve bütün yakınlıklar, uzaklık...
"Allah hiç bir nefse gücünden fazlasını yüklemez.."
Derin bir nefes aldı. Kurtulmuş muydu yoksa?..
Madem yükü bu kadar ağırdı, demek onu çekecek güce de sahipti. Müthiş bir iftihar duygusu içinde devleşmişti sanki...