NisaŞahin

NisaŞahin
@Hayrunnisa5
" Belki gelecek yıl olur... Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun? " " Sen ne yapıyorsun ki? " " Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Bir kez bakış açını değiştirdikten sonra başta sana en umutsuz görünen şey bile gerçeğe giden bir ipucuna dönüşebilir. "
Sayfa 201
"Mutlu mu olmak istiyorsun ? Kimseden birşey bekleme. " Bob Marley
Madem ki yıldızlara sahip olmak kimsenin aklına gelmedi öyleyse yıldızlar benimdir...
" İnsan, en büyük hatayı bir insana gereğinden fazla değer verdiği zaman yapar. " Charles Bukowski