Hayrunnisa ilgin

Hayrunnisa ilgin
@Hayrunnisa__ilgin
Okumak isteyene tüm kâinat kitap, görmek istemeyene her yer karanlık.
Ev hissi: bir kitap ve ben.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yeni kitap almak terapi sayılır mı?” “Kitap + kahve = huzur.”
"Kitaplar iyi ki var."📚♥️
"Kitapçıya girince zaman algımı kaybediyorum."📚
Şükür
Gözlerimi kapatıyorum… Nefesimi hissediyorum… Her nefeste bana verilen hayatı fark ediyorum. İçimde ve dışımda olan her şey için şükrediyorum. Geçmiş, şimdi ve gelecek… hepsi için kabuldeyim. Sahip olduklarım yeter, ben yeterim. Şükür kalbimde büyüyor, huzura dönüşüyor