بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي
...
Allah'ın affı senin günahlarından daha büyüktür
✧ Tevbe Ahlâkı o kadar güzel bir eser ki...
Gerçi ben sadece güzel diyorum ama siz o güzeli ona hatta yüze çarpın . O kadar güzel
.
✧ Hernekadar yorumunu şimdi girsem de kitabı Ramazan ayında okudum.
O kadar feyizliydi ki...
Mübarek Ramazan ayının maneviyatı ile kitabın güzelliği birleşince mest oldum resmen. Tabii yazarlarının da kıymetli @hilal_celikkol_kara olması en büyük etken
.
✧ Tevbe Ahlakı öyle bir kitap ki, 'okudun bitti haydi koy kitaphanene' asla böyle bir kitap değil.
Ara ara açıp okunmalı, tekrar edilip hatırlanmalı.
✧ Geçen, kitabı değil ama alıntılarını tekrar okudum. O alıntıları okumak beni kitabı okuduğum o Ramazan gecelerine götürdü. Hani eskiden dinlenilen bi şarkıyı yıllar sonra tekrar dinlediğin zaman o zamana gider, sanki o anı tekrar yaşamış gibi olursun ya alıntıları, notları okumak da bende o hissi uyandırdı
Kocaman bi gülümseme ile Ramazan'ın o manevi kokusunu içime çektim
Bazı -biçok- yer(ler)ini unutmuştum hatırlamak yeniden okumak çok iyi geldi. O bi tarafa ama heybeme kattığım o his varya...
Bin şükür
.
✧ Kitabı okurken hep, bu kitabı herkes okumalı deyip durmuştum.
Şiddetle, muhabbetle, ısrarla tavsiye derken çok önceden bir yerde okuduğum 'herkese tavsiye dostlara emirdir' şeklinde bir kitap tavsiyesi yapıldığını hatırladım. Küçük bi aydınlanma ile beraber okuduğum bu kitap tavsiyesi ile
büyük büyük harflerle,
'HERKESE TAVSİYE DOSTLARA EMİRDİR' diyorum.
Bi yerden başlamak için mükemmel bir fırsat.
.
Tevbe AhlakıAbdullah Kara · Siyer Yayınları · 2021237 okunma
Resûlullah Efendimiz (sav) şöyle buyurmuştur:
"Mâlâyâniyi (kendisine bir fayda vermeyen söz ve işleri) terketmek, kişinin Müslümanlığının güzelliğindendir."