Havva Y.

Yaşamanın amacı alışkanlıktı, rahatlıktı. Çoğunluk çabadan, yenilikten korkuyordu. Ne kolaydı onlara uymak!
Sayfa 52·Kitabı okudu
Reklam
Akşamları elinizde paketlerle dönersiniz. Sizi bekleyenler vardır. Rahatsınız. Hem ne kolay rahatlıyorsunuz . İçinizde boşluklar yok. Neden ben de sizin gibi olamıyorum? Bir ben miyim düşünen? Bir ben miyim yalnız?
Sayfa 49·Kitabı okudu
Neden insanlar susmayı bilmiyor ?
Sayfa 33·Kitabı okudu
Herkes onun gibi değil miydi ? En az umutlanmaları gerektiği zamanlar en çok umarlardı.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Reklam