Heyecanla aldığım ama bitirmek için kendimi zorladığım bir kitap. Belki de bir günlük. Herşeye bu kadar negatif yaklaşması baya yordu. Bi de hayatında tek derdi alerji sorunları olan biri keşke yazmasaydı bu kitabı. Sicilia'da boş boş oturup çay içmesi daha verimli olabilirdi.