Adı çok çekici ama bomboş bir kitap diyebilirim maalesef. Yazarın diğer kitaplarını da almayı düşünüyordum fakat bu kitabı okuduktan sonra fikrim değişti, vazgeçtim.
Genel olarak güzel bir kitaptı fakat bir yerden sonra baymaya başladı; sanki instagramdaki kişisel gelişim postların birleşimiymiş gibi hissettirdi. Ona rağmen aktı ve bitirmek için zorlanmadım.