Kısa sürede bitirebileceğiniz inanılmaz güzel bir kitap. Nerdeyse her sayfasında altını çizdiğim cümleler oldu. Anlatımı samimi ve okuması akıcı. Kitap bir ananenin torununa yazdığı mektupları içeriyor. Torununa hayatla ilgili tavsiye verirken kendi yaşamında gizli kalmış duyguları da açığa vuruyor. Kitabın son paragrafı da yüreğime dokundu. Herkese okumasını tavsiye ederim.