Hatta kaderin Asya ile yolumuzun tekrar kesişmesine müsaade etmeyerek iyi bir sey yaptigini düsündüm; böyle bir kadınla gerçekten mutlu olamayacağım düşüncesiyle kendimi avutuyordum. O zamanlar gençtim ve gelecek, kısa ve çabucak geçen gelecek bana sonsuzmus gibi geliyordu. Acaba bir kez olanlar daha güzel, daha mükemmel haliyle bir daha tekerrür etmez miydi?