Bu kitabı hiç umulmadık bir yerde büyük bir ilgiyle okumuştum. Kitap, çok eski yıllarada yazılmış. Fakat günümüze yakın olaylardan bahsediyor. Ömer ve Macide'nin tutkulu aşkını anlatsada tek taraflı sorumsuzluk yüzünden kopukluklar yaşanıyor. Kesinlikle okunmasını tavsiye ettiğim bir yapıt. İnsana ayna tutan bir eser.