Lille de 19 yaşında bir öğrenci "savaşa şiddete ve yıkıcı budalalara karşı" olduğunu belirttiği bir mesajda "Ölürsem ağlama. Bunu yaptım çünkü böyle bir dünyada yaşayamazdım. Bunu şiddeti protesto ettiğim için ve dünyanın kendi küçük bir parçasınının burada yaptıklarına gözlerini çevirmesi için yapıyorum. Ölüm kişinin isteğiyle gerçekleşiyorsa bir protesto biçimidir. Tabii ki bunu kabul etmek zorunda değilsiniz" diyordu.
Çevremizdeki her şey değişir. Biz kendimizde değişiriz ve hiç kimse bugün sevdiğini yarın da seveceğinden emin olamaz. Bu yüzden bu yaşamla ilgili mutluluk tasarılarımız birer hayal olmaktan öteye gidemezler.