NEGATİF

NEGATİF
@Hddiddjiddi
☆Bin doğru yapsan da bir yanlışın konuşulur.☆ ☆H☆
en mutlu anında, her şeyi yoluna koyuduğunda dünyan başına yıkılacak. ahım var sende, elbet çıkacak.😉
NEGATİF isimli okura yanıt verildi
NEGATİF
Mutluluk diye bir şey yok yitirdiler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
en mutlu anında, her şeyi yoluna koyuduğunda dünyan başına yıkılacak. ahım var sende, elbet çıkacak.😉
NEGATİF
Aynen öyle