hebun

hebun
@Hebun99
Neyim ki ben, gecenin en karanlığında..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yanı başındaki de alıp girmişse başını, daha neyin yalnızlığına ağıttır bu.
Konuşmayı severim ama herkesle değil..
Kendini bulan insan, bu dünya da bir daha asla kendini kaybetmeyecektir. İçindeki insanlığı anlayan kişi, tüm insanlığı anlayacaktır.

hebun

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
3 günde okudu
·
2021 13. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 5,9bin okunma