hebun

hebun
@Hebun99
“Ellerim de susabilir, bir gün gelir de. Ölümüm belki de kendi elimden olur.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ben şimdi diyorum ki buna inanman gerek bir susam gibi boyuna sulamak umutsuzluğu ve direnmek hep direnmek devam etmek adına..
Bir damla değildim göle çevirdiler.. #AşağıBakmayacağız
Tanrım, bana yorgunluktan başka bir anlam ver.
Neden bütün isyanlaramı kafamda yaşadım. Oğuz Atay