Bir zaman geldi içerideki ve dışarıdaki dünyayı tamamen ayrı yönetebilirim sandım; dışarıda nasıl görünmeyi seçersem seçeyim içeriyi temiz tutabilirim. Başaramadım. … Her söyleneni doğru sandım. Geleni geçirdim. İçeride göz gözü görmez oldu. Dışarıdan bile daha tekinsiz bir yere dönüştü. En zoru da bunu bile saklamaya çalışmak oldu. Kötüyken iyiymiş gibi yaptım. … Canım hâlâ çok kolay acıyor.