"sevgiliye hasrettir hasrete yapılan yolculuktur eksik gülümseyişlerdeki masumiyettir. Masumiyet kılığında gelen acıdır davetkardır hüznün ve umudun içine çeker insanı. Temkinlidir Eylül , olmayacak vaatlerle gönülleri oyalayıp sonrasında mahcup olmak istemez."
Hasan İzzettin Dinamo un okuduğum ilk kitabıydı. Kitabın kurgusu ve konusunu işleniş şeklini çok beğendim.savaş zamanının insanlar üzerindeki etkisi Trabzonlu bir aile üzerinden oldukça sarsıcı bir şekilde verilmiş.okudukça insanı içine çeken dramatik bir yanı var. Etkisinde kaldığım ağlamak istediği uyandıran bir eserdi.Bir annenin çocukları için kendini feda edişi bir aile üzerinden bütün ailelerin çöküşünün anlatıldı muazzam bir eser açlık ve ezilmişlik....
Savaş ve AçlarHasan İzzettin Dinamo · Heyamola Yayınları · 20052,208 okunma