Susuz,soğuk dudaklardan döküldü birkaç hece.
Bak gök yüzü berrak ve ıslandım.
Her dervişin dimağında yer eden bilmece.
Yıl 57,Nedim divanında bir gece.
Huzurlu bir ses yükseliyor Sıla-ı Rahim den.
Ölmenin tam zamanı hazır hava güzelken.
Çeşminden dökülmüş doğarken güzel saçların.
Bir ezanla fısıldanmış en güzel ; Adın.
Bu kitap uzun zamandır bende ama her bir sayfasını sindirerek,özümseyerek okuyorum.3,4 aylık süreçte ancak 61. Sayfaya gelebildim alınmalı,okunmalı ve hatta hediye edilmesi gereken bir kitap.