Sahipkıran

Sahipkıran
@Heeyethem
Gözlerimiz tavanda,tanrı hayatı neden bu kadar keder verici kılmış olabilir,diye kafa yorduk.
Reklam
Ben düşünmekten yoruldum,benim yerime de düşünür müsün?
Değerli bir eşyanız olduğunda kibar hırsız Arsen Lüpen tekrar gelecek...
Hani bizim başkanın dediği gibi,her haltın altından kalkabilmek için önceden on yıl kendini hazırlayacaksın
" Kendi köşemde yaşamama izin verseler oldukça mutlu olurdum..."
Reklam