Bir adam tanrıya sormuş;
Eğer her şey kaderde yazılıysa neden dilek dileyelim ki?
Tanrı gülümseyerek demiş ki;
Belkide bazı sayfalarda dilediğin gibi olsun yazmışımdır.
Tarihe sığındım,emsal hayatımı tarihte arayıp,duygularımı oraya sakladım.Savaşlar okudum,Maraşalleri öğrendim.Kendi zamanım gelene dek sabırla bekledim.