Hefza

Hefza
@Hefzaferah
*Evli Kitaplar... Oradaki dünyadayken kendi dünyamın sesini kısışımı seviyorum.
En yakının dahi seni anlamıyor. İnsanlar seni anlamadıkça tartışmayı değil de içine kapanmayı,yalnız kalmayı daha çok seversin. Bundandır yorgunluğumuz. Belki de yorgun olmayı biz seçiyoruz, ne dersiniz?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendime Vakit Ayırma
Bir huyum var ve hiç mi hiç sevmiyorum! Kafama her şeyi ama her şeyi takıyorum. Üzerinde düşünüp kafamda kuruyorum. Yoruldum artık bu huyumdan. Yoruldum... Diğer insanlar nasıl takmaz ki anlayamıyorum! Bazı geceler ölüyorum sanki...
"Ne kadar okursan oku, bilgine yakışır şekilde davranmıyorsan cahilsin demektir." *Sadi-i Şirazi
Okuma, içimizdeki meçhul alemin kapılarını açan bir anahtardır. - Cemil Meriç
Burada yalan para eden biricik iştir, Burada her şey bir yapmacık, bir gösteriştir... - Sabahattin Ali