En yakının dahi seni anlamıyor. İnsanlar seni anlamadıkça tartışmayı değil de içine kapanmayı,yalnız kalmayı daha çok seversin. Bundandır yorgunluğumuz. Belki de yorgun olmayı biz seçiyoruz, ne dersiniz?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir huyum var ve hiç mi hiç sevmiyorum! Kafama her şeyi ama her şeyi takıyorum. Üzerinde düşünüp kafamda kuruyorum. Yoruldum artık bu huyumdan. Yoruldum... Diğer insanlar nasıl takmaz ki anlayamıyorum! Bazı geceler ölüyorum sanki...