Heidi

İnanın sağlığını koruyan iki faktör vardır: İşini sevmesi ve hayatı sevmesi.
Reklam
Peki benim de bir kalbim olduğunu, Senin aşkınla dolduğunu, Göz göze gelince mahvolduğumu, Gerçekten mi görmüyorsun?
''Neşe ve keder inanın gözbebeğindedir. Nasıl bakarsan öyle görürsün..''
Edebiyat
Çünkü; ''Bana ALLAH yeter'' diyen kul mağdur olmaz, Bütün melekler onun huzuru için dua eder.
Darmadağın oluyoruz.Çünkü önümüze çıkan her şeyi istiyoruz, sonra da eskiden sahip olduklarımızı arıyoruz.
Reklam