noctis in dies

noctis in dies
@Heimweh
"ben ateist değilim, babasıymış gibi tanrı’ya küsen bir çocuğum."
Duygulanımlar hayattadır. Hayat müziktedir. Müziğin enstrümanı insandır. youtu.be/VXj5HD849bo
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Sult (Henning Carlsen, 1966)
Knut Hamsun'ın ''Açlık'' romanına kaliteli bir uyarlama; ... bir insan hassas diye illa ki deli olacak diye birşey yok önemsiz şeylerle yaşayan ve sert bir söz yüzünden ölebilecek insanlar var ...
Sinema
"Uzak nedir? Kendimin bile ücrasında yaşayan benim için gidecek yer ne kadar uzak olabilir?"